Vad ska man ha dom till?

Då menar jag alltså killar när jag säger så.. Är det någon som har något svar på de?
Jag blir så trött på att inte de inte ens kan tänka med deras egna hjärnor utan måste ha hjälp av alla andra...
Hampus är sån, han måste ha reda på allt innan han kan börja tänka, inget kan komma självmant eller atomatiskt!

Trodde man hade lärt sig det efter så många år!
Men som sagt man kanske är för blind för att se att de verkligen inte ser bra ut, eller också att han kanske är för upptagen med sig själv.
Det finns verkligen inget som kallas närhet för hampus!! Man ska behöva säga det till honom varje gång man skulle vilja ha eller behöva en kram eller puss. Alltid så med han hur fan ska det går längre fram? Ex, barn? Nej pappa kan inte kramas nu för han orkar inte eller skiter i det helt enkel.. Bra förebild, eller också en jävla bra pojkvän.........

Ne nu är det slut med detta, ser jag ingen förbättring snart är det över!!!



Vill bara gömma mig

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Gumman! Ring mig när Du vill prata! Du ska inte behöva ta en massa skit,och må dåligt över vad som händer och inte händer i eran relation!



Jag finns Alltid här,

och det vet du gumman!

Pussar <3

2010-01-19 @ 22:54:40
URL: http://mybeautifulisadora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0