Ont i foten....

totton


God
Morgon alla morgon pigga människor...
I natt när jag skulle gå ner och se till en sak med hundarna. Då har ju naturligvis anna lagt en 7kg hantel på golvet när jag går där i mörkret och sparkar till denna j*vla hantel!! Fyyy faaan ska jag säga att det gjorde helvetes ont! Så jag ger er ett råd LÄGG ALDRIG HANTLAR PÅ GOLVET!  Men i och för sig det kanske ingen gör ändå bara jag som är så fruktansvärt vimsig....

Nu ska jag se till att få i mig lite frukost och gå ut en promenad. Ska snart även åka ut till hästen och kolla hur han mår:P Han har magrat väldigt mycket, så nu blir det till att öka med hö, extra fodertillskott till honom så att han går upp i vikt. Han kan inte se ut så som han gör nu....








Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hehe,men lilla Anna!Inte lägga en massa hantlar på golvet ;) <3

2010-01-15 @ 11:19:59
URL: http://mybeautifulisadora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0