Lördag

På förmiddagen åkte jag, hampus, martin och henrik till systeryster och hälsade på henne och mattias. Vi åkte pulka och var allmänt glada=) Sen fick jag reda på att min bil är inte körbar, eller rättare sagt att de är livsfarligt att köra den för att drivknuten har nästan gått, så det slår och hackar hela tiden. Så när skulle bege oss hemåt fick hampus köra hem den i 50km/h. Jävla bil alltså!!
Är så trött på att man ska behöva ha sådana höga utkostnader på bilen, visst jag vet att de är dyrt att ha bil, men inte så här jvla dyrt!!

Sara och mattias hängde med oss hem, och vi åt lite mat och kollade på lyckohjulet... Efter att de var slut spelade vi kort tills klockan va halv ett unjefär, då var det läggdags för sara som skullle upp kl halv 8. Hon skulle vara på kören i trollhättan kl 9. Men jag och hampus gick nästan och la oss vi också, var ju helt slut efter man varit ute och åkt pulka! hahaha... det tar verkligen på krafterna..
Så jag tycker att de var en himla mysig kväll och väldigt trevligt med en massa skratt och tårar=)..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0